A rendelés menete
- A regisztrációját követően jelentkezzen be a webáruházba!
- Keresse meg a megvásárolni kívánt termék(ek)et, majd állítsa be a kívánt darabszámot!
- Helyezze a Kosárba a kiválasztott termék(ek)et! (A Kosár tartalmát bármikor megtekintheti az oldal jobb felső sarkában található "bevásárlókosár' ikonra kattintva.
- Ha befejezte a termékek összegyűjtését, kattintson a 'Tovább a pénztárhoz' gombra vagy a már korábban említett "bevásárlókosár" ikonra!
- Ellenőrizze a darabszámokat! (Ha egy tételt mégsem szeretne megvásárolni, a „szemetes” gombra kattintva törölheti az adott terméket a kosarából. Ezután automatikusan frissül a kosár tartalma.)
- Válassza ki a szállítási-, ill. a fizetési módot, majd a szállítási címet!
- Ezután megadhatja a saját külső rendelésszámát, amennyiben rendelkezik ilyennel.
- A 'Megjegyzés' mezőben jelezheti felénk a megrendeléssel kapcsolatos egyéb kéréseit. (Lehetőleg a felmerülő kérdéseit ne itt tegye fel, hanem ezekkel keresse meg Ügyfélszolgálatunkat!)
- Fogadja el (kattintson a rubrikába) az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót! Ezzel igazolja, hogy elolvasta és tudomásul vette.
- Kattintson a 'Rendelés folytatása' gombra!
- A ’Rendelés összesítés’ oldalon nézze át a rendelési, illetve a személyes adatait, és ha mindent megfelelőnek talál, kattintson a ’Rendelés véglegesítése’ gombra!
(A megrendelés sikerességéről emailben kap visszaigazolást.)
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE:
A megrendelések feldolgozása kizárólag nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, akkor az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a raktáron lévő termékek esetén 48 óra, a raktáron nem lévő termékek esetén kérésre tájékoztatást adunk a teljesítés idejéről.